Första skoldagen!

Jahaja nu är första skoldagen avklarad. Först i morsefick vi träffa våra mentorer och klass sen så åkte vi in till Karlstad och hade typ stadsvandring. Vi fick en lapp med olika ställen på och då skulle vi leta upp de ställena hur vi ville och sånt. Sen efter lunch hade vi matte C lr ja vi hade en diagnos som jag typ fattade nada utav =/ men ändå sen så hade vi fysik och där snackade vi sen gjorde vi nått häfte sen fick vi sluta. Då åt vi sen gickvi in i skolan och efter det drog jag till mig och kollade på ett one tree hill avsnitt och när det va klart så stack jag te Erica och Sara och snacka med dom och nyss duschade jag . Imöra ska jag ha djursjukvård hela dagen på mariebergsskogen så vi får väl se vad vi ska göra då men nu så ska väl ta och kolla på ett one tree hill avsnitt till :)

Men vi hörs hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback