HEELG!!

Idag äre fredag, grymt gött bara det att denna helg åker jag inte hem därför att jag ska jobba på lillerudsdagarna och tjäna en liten slant :)

Sen te veckan blire åh va i lagårn i tre dagar så då blire att gå upp kvart i sex varje morgon, HUR SKA JAG ÖVERLEVA ALLTSÅ!?:O


Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg men jag har inget vettigt att skriva för denna vecka har jag vart på mariebergsskogen i tre dagar och där har vi typ tämjt en kalv lr va man ska säga och klövverkat m.m.. sen de andra två dagarna har vi haft vanliga lektioner och på kvällarna har jag kollat på one tree hill. Därför jag nästan aldrig skriver för ni ser va ointressant min vardag är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback