Kanske?

Idag vaknade jag halv elva, vart helt paff brukar vakna vid halv nio. Speciellt när jag gick och la mig typ elva i går oxå så trodde jag verkligen att jag skulle vakna tidigt men icke sa nicke :)

Sen vid tolv någongång kom lotta och kia hit och först åt vi glasstårta och pratade sen blev det till ett ställe och hämta lite skolgrejer te lotta sen stack vi te stallet och hämtade hö till mina små chinchillor. Snacka glada de blev när de slapp det gamla köp höet utan fick färskt istället:)

Senare blire väl kanske att dra och kolla på fotbollsmatch med Lotta, vet inte vilka som spelar men det spörs väl antar jag xD

Nejj nu ska jag snacka lite med mammsen och pappsen men vi hörs,byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback