Gott nytt år!

Nu håller Sara och jag på att fixa oss tills vi ska iväg till Hammarn och käka tacos och umgås där, sen senare ikväll skjutsar mamma in oss till Hfs där ska vi väl försöka hitta alla männskor man vill umgås med så det spörs vart vi tar vägen. Kmr iaf inte att skriva nå mer här idag men vi ses i mörrn igen!


Btw: Sara kom med en skön sak idag med.

Sara: Åh min plattång funkar ju inte, jag lägger den här så får vi se om den startar.
Jag: Men om den inte funkar kan du ju alltid få låna min som knappt är använd ( behöver inte använda plattång )
Sara: Ja tack!

- Det går en stund

Sara: Jävlar jag har ju inte ens stoppat i kontakten xD


Haha snacka om att jag höll på att garva ihjäl mig, hon va helt seriös oxå. Hon kanske är lite blond innerst inne!

Aja hare bäst!


GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: a n n a

hahahaha smart där ;D

2010-01-06 @ 03:52:54
URL: http://anoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback