Juuulen :)

Min jul har varit toppen och jag önskar att eran har vart likaså :)

Nu kanske ni också undrar vad jag fick och det ska ni faktiskt få reda på

Jag fick detta:


Här fick jag:
 * Två halsband
* Kattkalender
* Smyckes skrin
* Merci
* Boken, Vargbröder
* Ljus + fat
* Badgrejor
* Deo

 


Allt detta fick jag från pappa :)

* Dansmatta till wii
* Harry Potter spel till wii
* trådlös konsoll
* racket: er till wii




* Badskum
* Nivea body creme
* Palmoliva body creme


Denna lilla ljuslykta fick jag från brorsan, skit fiin är den  :)



 * Vitt Underlakan
* Hello Kitty strumpor
* Filt som man kan ha på sig :)



Detta är nog det bästa jag fick. Det är massage i 45 min :)

 

 

 

Och sist men inte minst så fick jag 1500 kr :)

Jag är hel nöjd med alla paket så tack allihopa !!

 

Hoppas alla ni som läser detta oxå har haft en underbar jul och att ni fått åtminstone något som ni vill ha?

Skriv gärna och berätta vad ni fick, om ni vill alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback