natta snart :)

Inte länge sen jag kom hem från belinda :)
Har vart jättemysigt med tanke på att det va så längesen senast vi hittade på något. Vi skulle kolla film sen blev vi lite sådär om vi skulle våga kolla på den skräckisen själva så då ringde hon dit erik och jonte som kom och kollade med oss. När filmen va slut så åkte dem och jag och belinda satt fortfarande kvar i soffan och bara snackade och kolla tv sen så tyckte jag klockan blev så mkt så hon följde mig hem :)
Sen vid mejj typ så stannar en bil och frågar vart vi ska och belinda pekar på mitt hus och då säger han jaha då vare inte så långt alltså sen åkte han iväg XD

Ajaa ni få hare / Mella


Kommentarer
Postat av: Belinda

haha de finns verkligen muppade människor ;D <33

2009-12-13 @ 12:34:32
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback