pust!

Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och städat både mitt rum och till chinchillorna, tjejorna blev väldigt glada över att få rent iaf :)

Snart ska jag väl klä på mig vilket jag inte har gjort än men men det är ju lov så.
Så får jag har klätt på mejj ska jag dra mig ner till Belinda så ska vi sedan dra ut en sväng. Fråg mejj inte vad vi ska gö men jag tror att hon skulle köpa nån sista julklapp. När jag ändå är till henne ska jag ta med hennes julklappar som hon ska få utav mig. Jag säger inte vad jag har köpt här för jag vet att hon läser ;)

Men ni får hare bra för nu ska jag ta tag i mitt liv och klä på mig, finns på mobilen om det är något!


Kram/ Mella

Kommentarer
Postat av: belinda

fin design älsk ! :)

2009-12-23 @ 16:40:20
URL: http://belindaasiren.blogg.se/
Postat av: Thirza

sv: Inte alls, din är mkt finare ! ;)

2009-12-23 @ 17:12:38
URL: http://thirzapoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback