Trååk =/

Dagens dag har varit väldigt tråkig men Alanda, sara och madde gjorde den lite roligare på bilden iallafall =)

Ajaa idag har vi haft matte och det gick kanonbra sen så hadde vi bild och vi skulle göra någon kruka av något slag som skulle va inspirerad av ett djur och jag gjorde en ankfot och hade en kruka på :D
Det va skiit tråkigt men det blir som alltid det är bara vi vid vårat bord som skrattar, har roligt och inte bryr oss om resultatet medans alla andra är helt seriösa =/!
Sen hade vi kattkurs och vi skulle diskutera om vilken katt vi valde och sånt så det var inte heller så svårt för det blev mkt prat om annat också sen slutade vi och jag och sara va duktiga för vi gjorde lite läxor och sånt sen kollade vi på två one tree hill avsnitt och hade allmänt roligt sen blidde det kvällsmat och hon skulle iväg på stallmöte så då gick jag själv tillbaka till rummet och sen gick jag till duschen och det va väldigt sköönt att duscha och nu sitter jag här och har allmänt tråkigt :P

Vill ha loov nuu!!!!

Kommentarer
Postat av: Beccs ;)

Hahaha det var den längsta mening jag läst i hela mitt liv (A) ^^, <33

2009-02-24 @ 20:21:04
URL: http://becciisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback