Fredag och lördag ;)

Har inte skrivit här på ett tag men det är för att jag helt enkelt inte har orkar/haft tid för det!

Fredag:)

Dagen började med svenska, där kollade vi klart på en film som hette tristan+isolde lr något sånt och den va faktiskt jättebra efter det så skulle vi diskutera om noveller och efter det fick vi sluta svenskan
sen så hade vi data i 1 timme och 40 min och det är lika segt som vanligt =/ ska bli så skönt när data grejjen slutar och det gör den innan lovet lr om det va efter lovet :). När vi slutade hade vi lunch sen så hade vi matte
på matten fick vi reda på vad vi fick på provet och jag fick VG jävlarns va glad jag blev måste skryta litegrann iallafall för jag var 5 poäng ifrån MVG men jag nöjer mejj gött och väl med VG på ett matteprov :D sen så skulle vi göra ett diagram om djurbeteende och det fick vi göra på rummet eftersom jag hade excell på datorn och det va tur de för då hann jag med den tidigare bussen hem !

Väl i filipstad så stog mamma och väntade på mejj, så jag fick övningsköra hem sen till Inga och gratta henne sen så fick jag övningsköra till Ezpana där jag träffade de underbara Becci, johanna, dana, dree och linn. Sen drog vi på fest och linn skulle inte med men hon gick inte miste om nåe för den sööög verkligen skit mkt så då drog vi och kolla på kvarn fast det sög ju minst lika mkt så vi drog till dree och snackade om allt och ingenting. Denna kvällen va den bästa på länge, har verkligen saknat er skiita mkt. känns så himla skönt när vi pratar om allt  det känns så himla underbart att få va med er igen så detta måste vi ju bara göra om, synd bara att vi inte har lov samma vecka =( men jag älskar er verkligen skit mkt och ni betyder väldigt mkt för mejj !

Lördag :)

När jag vaknade kollade jag på tv sen så hoppade jag in i duschen sen åkte jag och pappa till mormor för jag har verkligen saknat dem :) väl där så har bästaste mormor gjort skit goda våfflor som vi åt sen så satt vi bara och snackade ett tag innan vi åkte hem igen. Typ direkt jag har kommit hem så ska mamma och kia till billiga nicklas och då följde jang med dit och sen åkte vi till Kia ett tag sen blidde det hem :)
Hemma har jag städat åt chinchillorna sen så har jag gosat med dem och de har fått springa lite lösa i rummet, har även gosat väldigt mkt med min älsklings kisse som är väldigt kelig när jag kommer hem på helgerna.
Näe ni har säkert inte ens orkat läsa hiit så nu sluter jag att skriva men vi får väl se när jag örker skriva nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback