Hem imorgon :)

Dagen började väl med ont i magen och tråkig engelska sen hade vi djurkunskap och det är lite intressant men ändå tråkigt. Efter lunch så hade vi Svenska och skulle redovisa våra "argument" först redoviisa dem som ville i helklass men inte jag för jag törs inte (a sen skulle vi redovisa i grupp vi andra men det va bara två som hann med det så jag slapp idag med men måste ändå göra det nästa vecka =(... Sen efter svenskan så hade vi engelska igen och denna lektion va ännu mer tråkig fast vi gjorde ju inte så mkt men ändå ;).. sen drog jag och kollade på ens bebis och den va jättesöööt :D sen skjutsade mamma,kia och nalle mejj till busstationen i karlstad och där fiick jag sitta och vänta på bussen och det tog ett tag, där började min huvudvärk stiga så innåt h*lvete så va inte så glad när jag kom hit till lillerud för jag visste att jag va tvungen att både plugga matte och att städa men blev lite gladare senare men huvudvärken har inte släppt än.
Va nyss iväg och duschade och nu sitter jag här i mörkret vid datorn för mig själv för sara ligger isängen och sover, hon gick och la sejj innan nio :O!!
aja älskar henne ändå <3 =)
Vill hem vill hem och imorgon får jag åka hem åka hem åka hem :D

Mina bebisar :DSara den tokstållan :DÄlskar dem de är så himla goa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback