Lördag!

Imorse väckte mamma mig vid halv tio så att jag skulle hinna åh duscha innan vi skulle åkta till Örebro. Jag övningskörde till lite längre bort än Nora och det gick förvånadsvis skiit bra, jalla va glad jag bled :D. Väl i Örebro grattade vi min kusin men jag lekte med hans unge ja. Först va hon lite blyg men sen läste jag sagor och vi sjöng tillsammans det va skiit kul, vill ha den ungen faaen för hon är så himla sööt och go!! Sen när vi skulle gå så räckte hon ut armarna mot mejj, hon ville inte att jag skulle gå :)...

Vi åkte till Ikea för att kolla på datastol till brormin men han hittade ingen där så vi åkte till jysk och där hittade han en datastol och jag hittade två kuddar som mamma betala (a   sen blidde det att åka till Jula för mamma skulle köpa en sak till min morbror men dem hade höjt priset så pass så han ville inte ha den då så vi åkte till jula helt i onödan =/ sen åkte vi till coop forum och handlade bröd till mig sen åkte vi hem.
Väl hemma så satte jag mig typ direkt vid datorn/tvn sen blev det att gå och gosa med chinchillorna och nu sitter jag här igen en stund.
 
Imörra blire att åka tillbaka till Lillerud. Blir helt själv då för Sara kommer inte förnst på måndag så, fast det är ganska skönt att få sova själv så =). Aja nu har jag säkert tråkat ut er så byebye, ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback