Måndag

Jaha då blidde det att man skaffade en blogg oxå.
Har alla andra en så är det ju självklart att man själv oxå måste ha en och underrätta världen va man gör för någonting =)


Idag så har jag inte gjort så mkt, vaknade väl vid elva någongång och då gick jag upp och la mejj i soffan och glutta på tv sen blidde det en promenad ner till mormor för att hälsa på na lite men det va inte lång stund man va där förnst hon skulle iväg och eftersom det va så jädrans kallt ute så hade jag turen att brormin oxå var där så jag fick skjuts hem =)
Sen har jag bara varit hemma vid tvn och datorn. Väntar på att mamma och pappa ska sluta så att någonutav dem kan följa med mig ut och övningsköra lite. Sen vettofaan vad som händer efter det men det märks nog. Nääe ni orkar säkert inte läsa mer så jag ska låta bli att skriva mer men vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Belinda

SNYGGING !

2009-01-05 @ 16:44:59
Postat av: sabina

det är bra de snygg mellis :) <3

2009-01-05 @ 18:03:06
URL: http://sabinahedlund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback