På lillerud igen!

Idag vaknade jag vid halv tolv så jag gick och la mejj vid tvn sen blev det att hoppa i badet och det va väldigt sköönt! sen gosade jag med chinchillorna och kissen. Hann även att bädda rent sängen innan jag skulle iväg så det va skönt.

Nu sitter jag på lillerud kom hit vid halv tio ungefär och det söög men måste man så måste man, när jag kom hit så bäddade jag rent sängen här med så snart blire väl att soova :D

som ni nu märker så har min dag varit väldigt tråkig men väldigt sköön, inte gjort ett piss lr nöe bara legat vid datorn och tvn typ men det lär behövas för att man ska orka en vecka i skolan :P
Näe nu har jag inge mer att skriva men vi hörs byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback