Tillbaks på skolan igen!

Dagen började väl bra antar jag, vaknade vid elva typ åt frukost, eldade lite så jag kunde bada och det va verkligen behövligt =), sen så blidde det att packa kläder och sånt som jag skulle ha med mejj, glutta även på tv sen så kom pappa hem och då pratade jag lite med honom sen blidde det att fylla på mat och säga hejdå till mina underbart söta chinchillor som nog kommer sakna våra kvällar tsm fast hoppas mamma lyder mejj nu och gör som jag har sagt att hon ska göra med dem!
Sen vid halv två tiden kom mamma hem och då blidde det först att åka till mormor och lämna av snoop sen så åkte vi till kia och hämta henne sen blidde det att hämta en kärra innan vi drog till karlstad, när vi kom till karlstad åkte vi först till Lotta och Johan och tog det lungt sen så blidde det pizza med johan, lotta, david, kia, mamma och jag. Efter det drog vi till grums och hämtade Lottas sista saker i lägenheten. Sen blev det att dem åkte och lämnade av mig på lillerud men det va så kul för david körde och mamma och kia satt bak och slogs med flaskor som små barn xD så dem förvirrade david som då råkade köra lite fel men vi kom allt tillrätta till slut med många om och men ;). Nu sitter jag på rummet och har allmänt tråkigt känns som om jag skulle ha lyssnat på alla i hfs ändå och stannat hemma di här dagarna för jag fick ju det för mamma men jag är ju så jävla långsint att jag inte vill missa någonting i skolan.. Det kallas att jag är en duktig flicka :D lr oxå inte, skicka gärna sms lr nöe för ikväll så har jag verkligen TRÅKIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback