Tisdag och lovet närmar sig sitt slut.

Idag vaknade jag lite innan tio, kunde inte somna om för att jag hade sån himla hosta =/.
Sen blidde det tvn sen vid ett någongång sa pappa att vi skulle ut och övningsköra så det gjorde vi, först tränade vi på fickpakering och krypkörning sen så åkte vi iväg till ett "kvarter" och där fick jag köra på väg och testa det med växlarna och så åh ja det gick väl ganska bra bara det att när jag skulle stanna och växla ner till ettan så råkade jag få i trean istället så det blidde kärringstop där menmen det är sånt som händer för växlarna på polon sitter så himla nära varandra! xD
Sen blidde det hem och där stog brormin och gjorde käääk och det va massa gooett!!

sen har jag suttit vid chinchillorna ett tag även suttit vid datorn och tvn.

Ska väl ner till belinda sen när ho säger att jag kan komma sen så drar vi nog ner till erik och slaver åt pöjkera lr nöe (det märks).

HATAR ATT VARA FÖRKYLD OCH HA ONT I HANDLEDEN!!

har varit förkyld sen dan efter nyår nu och det är grymt segt för man sover så jädrans dåligt, fast jag kan ju medela att jag är inte lika hees längre som jag va förrut, happy faces :D
Och min jädrans handled har jag haft ont i i tre dagar så jag får gå med ett handledsskydd så man inte kan vrida på handleden, tkr det borde sluta göra ont snart för jag har ju liksom itne gjort något speciellt =/

näe nu orkar jag inte skriva nå mer för det tar sån tid med tanke på att man är typ handikappad i ena handen så vi hörs byebye =)





Kommentarer
Postat av: sabina

krya på dig gumman <3

skit jobbigt att vara sjuk är också sjuk men sover bra , sov fan 16 timmar idag ;) <3

2009-01-06 @ 20:26:31
URL: http://sabinahedlund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback