Torsdag och hemfärd i morgon =)

Inatt så sov man typ ingenting för att man låg och hosta typ hela tiden! därför så skare bli så himla skönt att få komma hem i morgon och sova i sin egen säng och kunna ta hostmedecin! faan hatar att vara typ sjuk för det blir ju aldrig nöe bättre :@

Vaknade väl vid halv åtta och drog till frukosten sen gick vi tillbaka till rummet och böt om för djurkunskapen. Väl på djurkunskapen så gjorde Sara och jag beteendestudie på grisarkultingarna i tillväxten visst det va väl intressant men ganska tråkigt i längden. Efter det hade vi mentorsamtal men dem hade inte mkt att säga så vi fick typ gå på lunch dirket och efter lunchen hade vi svenska fast jag jobbade på rummet skriver om rattfylleri! efter det hade vi basmaskinkörning och jag körde fyrhjuling, va faan helt skräckslagen för att åka för alla andra har sagt att det är så branta backar och sluttningar och sånt men det va skiit kul att åka och jag lever jue såe =).

Efter middagen drog jag direkt in i duschen för att få bort den äckliga grisdoften, sen la jag mig i sängen och började att kolla på första säsongen av one tree hill. Serien är ju bara så himla bra :D
Efter ett tag kom Sara in efter att hon hade ridit och vi spelade Vem där? och ja  vi vann olika gånger så vet ej vem som vann mest men efter det drog Erica, Sara och jag till kvällsmaten och efter det lyckades Sara få med sig Erica till vårat rum så vi satt och pratade tills typ nyss. Nu är Sara och borstar tänderna och jag sitter här, snart så ska jag bli misshandlad för hon ska häva på en massa finnmedel och tvättningar och sånt och det svider ju så himla mkt men jag får väl ändå tacka henne för hennes försök att bli av med mina finnar, tror dock inte att hon kommer att lyckas xD jag har ju inte lyckas förrut med alla mina olika finnmedel men det spörs väl vad de blir =)

Näe nu ska jag snart byta om till pyjamas och försöka sova, inte för att jag tror det kommer att funka men man kan ju alltid försöka vill ju inte ha repris från förra natten precis =/ .
Aja säger väl god natt nu oavsett och jag går och lägger mejj lr inte så byebye ha det bäst  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback