Torsdag och imorgon får jag äntligen åka heem!

Vaknade vid sju i morse och gick och käka frukost sen gick jag och la mig igen och gick upp vid tjugo i tio typ, skööönt med sovmorgon. Sen hade vi lektioner och slutade typ kvart-tjugo över tre, sen varte middag och sen kollade jag på one tree hill som jag för övrigt har gjort typ hela veckan, har hunnit åh se hela säsong ett nu iallafall och jag har kommit på att jag verkligen älskar ONE TREE HILL serien. Tur att man har Sara som har tre säsonger :D. Har även vart in till skolans datorer och fixat lite med powerpoint uppgiften som vi skulle skicka in idag. Sen blev det kvällsmat och att titta på ännu mer one tree hill. Har även duschat idag och det känns skiit sköönt, för det är ju verkligen så himla skönt att få duscha.


Har inte skrivit här på länge men det är ju tack vare det jag skrev där uppe one tree hill...
Imorgon ska jag äntligen få åka hem och det ska bli så himla sköönt, har verkligen haft värsta hemlängtan i en heel vecka nu. Och det blir ju inte precis bättre när folk skriver och säger en massa saker som sårar andra hlr blir bara så jävlarns förbannad!!!!!!!!

bwt jag fick IG på mitt kemi prov.. mitt första IG någonsin (snacka om att jag vart skiit ledsen :'(    ) Men det händer så mycket nu så jag vet inte vad jag tänker på det blir verkligen att man tänker på allt och ingenting.. fattar inte hur jag inte kunde klara det förbannade provet va liksom 1 poäng ifrån godkännt och det kommer att grämma mejj hela tiden men det är sånt jag måste försöka klara av å leva med men det är ju så himla svårt.

Näe nu orkar jag inte skriva nå meer för blir bara ledsen när jag tänker på det menmen vi hörs, byebye !

Kommentarer
Postat av: belinda

vafan mella IG !? ;O <3 du får ju fan alltid typ VG på dina prov.. Så vafan händer? <3

2009-01-28 @ 14:02:32
Postat av: Mella

Jag vet inte vad som händer men nått händer jue =/ <3

2009-01-31 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback