Regn, regn och bara regn!

Nu har det seriöst regnat i flera dagar och jag börjar bli så himla trött på de!!
Det finns liksom ingenting att göra längre, har sett alla filmer så nu blire ju bara att man kollar om på dem!

Belinda kom te mejj idag och det enda vi har gjort idag är typ att prata, sitta lite vid datorn sen så glutta ett x-antal filmer... eftersom det inte går att va ute och alla verkar så upptagna så hade vi inget bättre för oss!

Alla är så tråkiga nu för tia så för pyssler ni med egentligen?


Saknar er lillerudare som bara den oxå, känns som att det är en evighet tes vi ses igen. Jag vill ju inte precis börja skolan men jag vill träffa er igen!
Finns även andra som jag saknar som bara den. Vissa som jag kommer att se snart och vissa som jag aldrig mer kommer att se =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback