Sleepover ;)

I tisdags va jag med Belinda och hon sov över hos mig, det blev massa prat + film.. Sen i Onsdags så kollade vi på Titanic! Så jävla bra ären!!, Vi va oxå ner te mickes olycksplats lr vad man ska säga och tände ljus. Sen så vart vi så sugna på glass så vi åkte och köpte det åh sen skulle vi kolla efter musik te en skiva som vi ville ha sen kom typ erik och rikard hit och vi prata sen glutta vi film och då vetto faaen vad belinda och erik gjorde när de gick iväg men rikard försökte killa mig under föttera hela tia :O jag som inte tål de xD Ajaa belinda kommer i mööra med!!

Ska sööva nu men vi hörs!


I lördags hände en olycka, en 19 årig pojke åkte först in i en lyktstolpe och sedan åkte han rakt in i ett träd på sin cross och avled.

RIP BAMSE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback