Snart äre sommerloov!!

Helgen har vart niice, ensam hemma... Sen har jag vart med Belinda två kväller och vi va i hammern med grabbera typ,fast vi gjorde även annat.!!

Kan bara rääkna ner dagera nuu!!

Idag har vi typ inge gjort nått vettigt i skolan tkr jag lr jo vi såg på i taket lyser stjärnorna och jädrans va bra den va, jag tjööt ju till och meed :O.. Annars hare bara vart betygssnack och jag blev happyhappy för jag kommer att få VG i både matte A och B..
Sen har jag skickat in allt som ska vara inskickat så har bara mutligt i svenskan i möööra sen är allt klart :D

Haha belinda nu seru jag blogga äntligen någe ;)

Näe nu ska jag bli social med jennifer och Sara så vi ses, byebye. Hare bra allihoppa :)

Kommentarer
Postat av: Belinda Siren

kors i taket ! ;D

2009-06-12 @ 15:44:54
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback