Tråååk väder =/

Tisdags kväll/natt va fett värt, vi hade skiit kul. Visst det va skiit läskigt att prata om spöken och vad vi har vart med om men väldigt intressant ändå, plus att det hande en massa saker som vi inte kan förklara men kul vare :P


Idag vaknade jag efter klockan ETT!! Fatta jag brukar alltid bara sova till tio typ men det va säkert bara för att vi va uppe så länge i tisdags.. Så då gick jag upp, åt frukost och tog en snabbdusch för självklart hade ju pannan stannat så det va bara varmt vatten i början och sedan blev det typ kalt, brr!!
Sen kom mamma hem och vi åkte och handlade mat och gottigott gott te midsommar då vi ska till Lene och ha en massa myys..

Senare idag blir det åh va med Belinda och linn tror jag, hoppas kvällen oxå blir fett värd.. Det blir den nog för jag brukar alltid ha kul med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback