Jag är ...


Jag är tröttelitrött trött efter två slitsamma vårbruksdagar!!!
Igår va jag på M-skogen från 08.00 - 16-00
det va ganska bra bara det att det regnade och jag hade ett störande objekt som jag höll på att strypa ett X-antal gånger.
Fick även se de söta griskultingarna och killingarna, blev kär i dem så fort jag fick se dem, så himla söta alltså :O

Idag hade vi först nationella i matte A del 2 det gick väl som det gick men ändå. Sen va jga i lagårn från 10.40-16.30
hade dreet tråkigt fick stå med en vattenslang och spola skit hela tiden tiden typ. Bara sista timmen som jag fick gå te kalvstallet och ta hand om de.

Snart ska jag sova och i möraa har jag sovmorgon :D:D
Har bara två lektioner innan jag får åka heeem !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback