Klasskamp!!

Idag vaknar jag av att Sara kollar på klockan och sedan drar upp gardinen bara det att klockan bara är halv sex :O!! Hon kolla lite fel så de blev bara att slå ner huvudet på kudden och somna om.

Idag hade vi klasskamp och eftersom det regnade så var vi inomhus och hade innebandy, basket, volleyboll och stafett. Jag va inte med på nått för jag suger verkligen på det haha, men men skit samma vi vann ju iallafall :D:DD

Först vann vi innebandyn med 11-6.
Sedan vann vi basketen med 32-2 där blev  det en stor vinst :D
Sedan vann D i volleybollen med 2-1
Staffeten blev oavgjord men vi borde ha vunnit för han (domaren) kollade bara på oss och då "fuskade" de flera gånger men när vi gjorde någonting fick vi straff för det iallafall=/ Ajaa vi vann men 5-3 iallafall. Nu äre bara att klå de andra två klasserna oxå.

Efter klasskampen hade vi svenska och då skulle vi hitta en bild och skriva om den i jag form så den vart jag nog nästan klar med, sen hade vi engelska och vi diskuterade lite om vi hade ett sabbatsår och skulle uut och åka vart vi ville åka och bo och en massa sånt sen blidde det att sluta för dagen.

Senare antar jag att vi ska te Fiiah men det spörs hur det blir men så blire noog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback