tjotjo

vet att jag är väligt dålig på att skapa inlägg här men mitt liv är så jävla booring så man vet ju inte ens vad man ska skriva om men ska väl skriva om denna helg iallafall

Torsdag: Hade vårbruk på mariebergsskogen så fick sluta halv två och då hade jag en kvart på mig att gå till busstation, precis när jga kom in i bussen så åkte den snacka om rötaan jag hade. Väl hemma duschade jag och gjorde mig i ordning för kvällen. Först drog jag till Linn där oxå Belinda va, sen drog vi te törge och träffade en massa föölk.. va inge kul alltså min valborg SÖÖÖÖG......

Fredag:  Vaknade vid nio och gick upp sen ut och solade i det fiina vädret. Det blev oxå grillning med mor och faar :) efter det drog jag ut med Danuu, vi hade mkt att prata om och tillslut kom johanna oxå så vi satt och prata och kääka glass, sen mötte vi jesper. När vi va vid folkets hus så kom dree och belinda och snackade med oss sen drog belinda och vi gick till ica och sen upp mot jesper fast där vare så mkt folk så vi gick aldrig in där.. Sen hade vi ingenstans att ta vägen så jag drog hem för det va så jädrans kallt ute och alla myggjävler va på mig hela tiia så jag droog hem..

Lördag: Bara vart hemma och softat typ, vart hundvakt så jag och snoop gick ut i solen och myste åh pluggade lite sen gick vi in typ sen glutta jag på tv och sötte vid datorn, sen har jag och snoop vart ute och gått, vi va även te ica och handlade lite chips och glass te kvällen. Sen nu sitter jag och pappa åh titter på fotboll, Real madrid - Barcelona. Jag och snoop delar på soffan medans pappa och puppa pratar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback