Äntligen helg!

Denna veckan har gått skiit tkr jag, fråga mejj inte vrf för det vet jag inte!

Jag tog ju sprutan i onsdags och efter jag tog den så va jag ju trött både på onsdagen och torsdag, va lite trött idag med men inte lika mkt. Har verkligen vart så trött så en lärare bara men du är väl typ klar så du kan ju få gå och vila om du vill, om du har tid för det för jag ser hur trött du är. Men gissa vad jag hade INTE tid för det. Gissa vad, tror ni inte att jag har fått en röd bulle på stället jag tog sprutan. Den gör fett ONT oxå!

Sen igår hade jag ju tyska till kvart i åtta, det överlevde jag konstigt nog oxå!
Nu i helgen har jag egentligen en massa läxor att göra men vi får se vad jag orkar. :P

Fick förresten reda på att jag fick ett stipendium på 7000 kr så jag är väldigt glad faktiskt :)

Kollade nyss på idol, det går ju bara inte att missa men nu är det reklam till ca halv elva så då sitter jag här vid datorn så att jag har lite tidsfördriv.


Hejdå/ Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback