klassfest (Y), Lördag

Fredagens klassfest i vålberg får en stor tumme upp  (Y)..
Skiit kul vare och jag tror nog att vi på något sett har kommit varandra närmre efter all sanning som vi har berättat för varandra nu haha :) Men ja Kvällen va fett värd att stanna kvar för kan jag lova. Detta måste göras om till våren <3

Vid kvart över åtta i morse gick jag och sara upp för vi skulle med bussen från lillerud som gick halv nio in till stan. Väl i stan gick vi in och handlade lite frukost för vi va ändå tvugna att vänta på bussarna hem i ca en timme. Medans vi väntade slog jag, sara och josephine ner rövarna på mcDonalds där Emil och Dennis satt och käkade så vi gjorde dem sällskap innan bussarna skulle gå. Jag kom väl hem vid en tolv och då käkade jag mat. Sedan dess har jag inte gjort ett skit förutom att gosa med Simba och Chinchillorna <3

Ikväll blire nog MYYS framför TV:n
Nejj nu har jag inge mer åh berätte för er, men det spelar väl ändå ingen kvitt ;)

HejSvejs/ Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback