Lördagsmyys!

Istället för fredagsmyys så säger jag nu Lördagsmyyys. Vid sju drar jag iväg och har massa myys med de bästa <3

Idag har jag inte gjor så mkt, lr jag har vart på ett möte sen när jag kom hem installerade jag mitt wii så det har jag spelat i flera timmar. Nyss tyckte jag det räckte för jag måste ju tare lite lungt idag oxå :)

Jag är duktig jag för ja har redan hittat/köpt en julklapp till pappa!
Sen vet jag vad mamma ska få av mig och pappa, bara det att jag inte köpt det än.
Sen så ska jag köpa en julklapp till både mamma och pappa, det vet jag oxå vad jag ska köpa.
Jag har bara ett problem med julklappar och det är att jag inte vet vad jag ska köpa till brormin :O

Hoppas jag kmr på nåe bra bara!

/ Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback