Plugg,plugg och plugg

De här två veckorna kmr va ett rent helvete för mejj. Jag har allt då så det är inte så säkert att ni kmr se mig här men jag ska försöka ta mig tid en liten stund i varje fall (om det går). Hatar verkligen att lärare ska lägga prov och inlämningar på exakt samma veckor sen gåre flera veckor då man inte har något och sen kommer man dit igen att man har skit mkt på en vecka. Hur tusan ska jag orka detta? Svar: Jag vet inte men det är bara att ligga i och man har ju alltid vännerna som stöttar en så det är ju skeeta bra. Jag ska KLARA det till jullovet! jag bara SKA!

Idag har jag iallafall vart lite duktig för jag har gjort klart kemirapporten (min del av den) sen så har jag börjat på fysikrapporten och där har jag bara diskussion och sammanfattningen kvar sen är jag klar där med. Men nu när jag är klar här blire åh plugga kemi eftersom jag har prov i det i morgon. Får väl se hure går :P

sen i morgon måste jag oxå plugga för på torsdag har jag tyska och på fredag har jag fysik prov. urg!!

Aja ni får hare bäst / Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback