Slänger iväg e...

Nu slänger jag iväg ett litet inlägg här innan det blir kvällsmat :)

Idag hade vi sovmorgon till tio i tio och  det va ju grymt skönt. Har även sovmorgon på onsdag därför att jag inte läser Historia, happyhappy!

När vi började tio i tio så åkte vi till m-skogen där vi hade sällskapsdjur, jag och Sara hade reptilerna denna gången så vi fick göra dagliga rutiner hos dem innan vi fick göra uppgifterna. Sen efter det blev det lunch. Jag LOVAR det va verkligen skiit äcklig lunch på sjukhuset (där vi äter) det va typ mos/potatis med strömming alt nudelwook. USCH!!!

Sen efter lunch hade vi djursjukvård, vi fick ge hundarna vaccin sen så fick vi ta bort stygn på en av dem. Denna dagen va lugnt den slappaste hittills tror jag.

Vid åtta öppnar kvällsmaten så efter det någongång blire att gå dit sen hit igen och hämta min handduk i tvättstugan sen blire att ta en varm och sköön dusch, lär behövas eftersom det regnar och är svinkallt här :O!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback