Bästa helgen ever!

Ja jag vet att jag är skiit dålig på att uppdatera, ska försöka bli bättre men har lix inte tid :P

Lördag:
Denna helgen med belinda har vart bäst på länge alltså. Tror inte jag har skrattat så mkt på hur länge som helst.
Jag kmr tyvärr inte att berätta vad som hänt för det är lite pinsamt och helt upp till oss men skit kul vare iallafall. :D. Skit kul att va igen efter flera veckor,

Söndag:  igår va vi iallafall och solade och det va grymt skönt sen gick jag hem och duschade. Sen började jag att göra engelskan och tyskan och jag vart klar med det vid typ sju så det tog ett bra tag iallafall.

Måndag: Idag ska jag städa lite, ta en lång dusch.  Plugga kemi är ett måste för jag har prov i morgon, usch säger jag bara. Många har sagt att provet är svårt så det känns som att jag inte kmr klara det så väldigt bra men det märks väl. Sen måste jag börja skriva på min svenska oxå, skiit svårt tkr jag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för något. Idag vid kvart i sex går min buss från filipstad till karlstad så jag är väl i karlstad vid tio i sju och sen den andra bussen går prick så är väl vid skolan ungefär fem i halv åtta. Alltså så kmr jag va där ganska tidigt =/..

Om ni undrar vrf jag är hemma idag så är det bara för att vi har typ kompledigt för lillerudsdagarna så vi e lediga, gryymt sköönt :D

Kommentarer
Postat av: belinda

bästa helgen på länge ! <3333

2009-10-12 @ 13:06:58
URL: http://belindaasiren.blogg.se/
Postat av: Mella

Helt klart <3

2009-10-12 @ 14:22:45
URL: http://mellapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback