loov!



Jag är dålig på att blogga och det kmr jag aldrig komma ifrån men nu kommer ett litet inlägg igen iallafall.

Igår när jag kom hem så stack jag till Belinda, där så åt vi tacos med benjamin, ronja och hennes mamma. Sen så tittade vi på idol + andra filmer på tvn sen han vi spela ett spel med ungarna. Efter vi spelat så gick vi te tvn igen och då somnade benjamin så han gick efter många om och la sig och då började en skräckis på tvn som jag och belinda titta på(hon titta bara lite) sen pratade vi och strax efter ett drog jag hem för då va jag så himla trött så direkt jag kom hem så gick jag och la mejj. Men nu kom folket som skulle komma idag på vår minifest så jag lär dra men vi hörs byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback