PUSSELBITAR!

Mitt huvud är bortblåst, jag måste leta mig till alla pusselbitar som saknas känns det som. Jag tkr skolan går sämre än vanligt jag vill bara ha loov nu så jag kan va hemma och bara tare lugnt, inte behöva tänka på någonting. Kunna gå upp på morgonen och känna att man inte behöver göra något utan man kan gå upp och va sur lr glad. I skolan vill man va glad så att man inte verkar som en surkärring,fast väldigt många gånger skulle jag villja / kunna vare. Jag skulle vilja kunna gå upp och ha hörsellurarna i och lyssna på musik hela dagen. Det skulle kännas så himla sköönt ibland, kanske det som behövs för att hitta mina pusselbitar? men jag kan ju inte göra så=/. Kmr ihåg när man gick på högstadiet då hade man musik i nästan hela dagarna. Man kom till en annan värld och jaa svårt att förklara. Hoppas jag hittar mina pusselbitar för när min hjärna inte fungerar så fungerar inget, jag är skit trött på kvällarna så jag ligger bara i sängen och tare lugnt. JAG ORKAR verkligen ingenting annat=/ Ajaa nu ska jag höll käfta och tare lugnt så att jag orkar med morgondagen!!


Hare bäst/ Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback