slutet på lovet

Idag äre lördag och näst sista dagen på lovet. I mörrn åker jag tillbaka till skolan, inte för att jag längtar precis men!

Idag har jag vart ute med pappa och övningskört, Vi övade på start i backe och det gick faktiskt ovanligt bra. Sen va vi ner till kyrkogården och tände ljus för farmor, farfar och morfar. Det är alltid så fint vid kyrkogården på halloween :)

Sen skulle vi åka till mormor och hälsa på men då va hon ju självklart inte hemma så vi drog hem och åt lite glass med frysta blåbär sen satte vi oss vid tvn och kollade på fotboll, Fullham - liverpool. Liverpool förlorade =(, men de va ju bara för att de fick två spelare utvisade. Den där domaren kunde ju inte dömma för överhuvudtaget. Jädrans va arg jag blev men finns inget man kan göra så bara att byta kanal. Ikväll blire även en match med barcelona vet inte vilka de skulle möta men det märks ju :)

Ajaa ni får hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Vad roligt att du är med och tävlar :-) Lycka till!

2009-11-01 @ 10:56:12
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback