Finally home!

I morse vaknade jag som vanligt och första lektionen hade vi engelska prov, jag tror faktiskt att det gick relativt bra. Sedan blidde det matte och sist mikrobiologi. Den sista lektionen var GRYMT tråkig iaf...

Efter lunch hade jag handledar träff inför mitt projekt som jag ska börja med snart.
Efter det vare bara att åka hem, lr ja vi åkte först till bergvik där vi först va in på IKEA och sedan på Arken zoo för att handla lite chinchilla sand och en vattenflaska.

Sedan var vi så hungriga så vi åkte till Rimini och åt PIZZA.. Mums vad gott det va :)

Ikväll blire att bara tare lugnt, måste verkligen vila upp mig för att jag ska orka resten av terminen. Har ju lov nu så jag är glad men ändå så himla trött. Man har ju lix stessat så himla mkt i skolan på sista tiden och när man då kommer hem och släpper allt så blir man slut i hela kroppen. Men vänta ni bara, stressen kommer definitivt att komma tillbaka när lovet närmar sig sitt slut. =/

Ajaa ni får hare bra för nu ska jag glutta på ishockey mit meine Vater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback