God morning!

Jag förstår mig inte på mejj själv ibland. Igår gick jag och la mig vid elva för jag satt och halvsov framför tvn och tror ni inte på tusan att jag vaknar vid halv nio nu på morgonen?. Det är lov och jag kan inte sova ut det är ju ett helvete oxå!

Nu på morgonen har jag inte gjort så värst mkt men jag har iaf gjort en tidsplan till mitt projekt så nu måste jag bara göra klart beteendesturieplanen innan Måndag. Men det ska nog gå bra tror jag!
Måste snart börja ringa praktikplatser oxå, har ringt till massor men de har antingen inte tagit emot eller så har dom haft fullt. Jag har sån otur med allt. Det slutar väl med att jag är på Lottas hundpensionat igen som jag var förra gången.


På lunchen kommer pappa hem och då ska vi käka ute innan han drar tillbaka till jobbet igen..
Senare idag blire iaf att umgås lite med B som vanligt, massa skojj :)

Nejj nu måste jag ta tag i mig själv men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: belinda

vi hör ihop, de är bara så ;) <33

2010-04-08 @ 11:26:43
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback