GratisBio!



Här kommer ett inlägg om GratisBio. Bli medlem vet ja, jag är det och jag kan lova att man inte ångrar sig.
Det kostar absolut ingenting om du inte köper något förstås.
Du kan få fina priser genom att bara samla in poäng.

När du väl har blivit medlem så får du 50 poäng, Fast om du blir medlem genom mig så får du + 25 poäng så du får då alltså 75 poäng. Här är min värvningslänk http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=256697

Du tjänar dina poäng genom att vara aktiv som t.ex. Skaffa vänner, skriva i gb, logga in, vara med i olika tävlingar, om du har tänkt att handla över internett så kan du göra det genom gratisbio och då tjäna några poäng.
Men ni kan ju oxå göra som jag har gjort här, man kan alltså blogga till sig poäng.
Bloggar du även så är du med i en tävling om att vinna ett presentkort på 500 :- hos nelly.

Det är väldigt lätt att tjäna poäng så det är bara att bli medlem och sätta igång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback