Måndag!

Idag hade vi sovmorgon men tror ni jag kunde somna om efter att Lotta gått, nejj självklart inte!!

Men iaf slutade kvart över fyra idag så då gick vi och åt. Efter middagen så gick vi jag, S och E ut och gick, vi gick inte en liten bit hlr utan det blev väl en 8-9 km kanske. Vi gick alltså runt hela skiten typ men det mest fantastiska var ju att man var inte ens slut när man närmade sig skolan igen utan man hade kunnat gått ännu längre. När vi kom tillbaka gick vi in till dom och satt bara åh prata i några timmar och sedan drar vi + Elly iväg och köper Pizza, vi skulle ha grillat men de ångrade sig så jaa det blev samma sak två dar i rad :P.. Medans vi knaprade i oss det så kollade vi på nyckeln till friheten. Fast vid nio tyckte jag det va dags att gå och duscha så jag smög iväg. Nu sitter jag här men ska alldeles strax kolla film innan jag lägger mig.

Men ni får hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback