Onsdag!

Ursäkta för att jag inte skrev något igår men jag hade verkligen ingen lust för bloggen överhuvudtaget. Det känns som att jag kmr få bloggtorka ett tag men jag ska försöka ta tag i det snart igen. Menmen dagen idag har då gått väldigt seegt, på idrotten hade vi dans och det gick väl helt OK enligt mig iaf. Efter idrotten passade jag på att ringa Traffic trafikskola och beställa en körlektion nästa vecka. Jag som inte trodde det skulle finnas någon ledig, så nu har jag inga ursäkter så på tisdag eftermiddag ska jag ta min första körlektion på en trafikskola. Snacka om att jag kommer att vara nervös på Måndagen där.
Nu på eftermiddagen har jag  typ inte gjort ett skit mer än att göra ett städschema (som tar 2 h att göra) sedan har jag även pluggat lite kemi, har proov på fredag så det är väl dags antar jag.

Skönt det är att sitta helt ensamt på rummet. Det är så tyst just nu så man skulle t.o.m höra en nål falla. Anledningen till att det är tyst är ju då självklart att Lotta inte är här just nu. Hon är ute i ridhuset med några kompisar och busar med hundarna och jag orkade inte följa med så jag hamnade här ist. Fast förstås det är ju inte bara därför att hon är borta som det är tyst utan hela Sällskapet är faktiskt ovanligt tyst, man blir ju att undra om folk är helt sjuuka :O


Nejj nog från mejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback