Slut på lovet!

Lördag:
Va med bästa Johanna, vi handlade massa gottigott och tittade på film. Först tittade vi på En sommar med Göran och jädrans va rolig den va emellanåt. Anne Ahl, testa att säga den ni ;)
Sedan tittade vi på Harry Potter och Fenixordern. Då märkte vi att klockan blev rätt mkt så J traskade hem medans jag satte mig vid datorn innan jag gick och la mig. Tack J för en trevlig kväll med massa prat och skratt, längesen vi gjorde något förut så det va allt på tiden :) <3

Söndag:
Dagen började riktigt bra faktiskt, blev direkt på bra humör när jag såg att solen sken ute så jag upp med ett stort leende på läpparna. Jag åt frukost sedan ställde jag mig i duschen. När jag kom ut så hade B ringt 4 ggr. Hon undrade om jag skulle med till Polen med de andra och jag följer ju självklart med bara hon är med så ja vi drar till Polen den 9 maj. Det som är lite mindre kul då är ju att vi ska ta hand om 20 ungar typ men vi är ju några så vi bör väl klara av dom iaf. Jag blev väl med gruppen till viking och åt..

Därefter vid två så kom puppa hem så då satte vi oss i bilen och åkte. Jag övningskörde då som vanligt men det gick väl bra. Vi va in till färjestad för att hämta upp L som har haft jour där..

Väl framme här så tar vi en låååååång promenad i solskenet och bara pratar och har det trevligt. Mitt på åkern på hemvägen sitter det en 10 svanar så nu är våren/sommaren verkligen påväg. Jag blir så GLAAAD!
Nu sitter jag här en sväng för L är i duschen fast när hon är klar så ska vi spela Bondespelet, helt fail spel egentligen men har man ingeannat för sig så duger allt.

Ojj det blev ett ganska långt inlägg detta men så kan det va ibland!

Kommentarer
Postat av: belinda

du & jag kommer äga i polen ;) haha <3

2010-04-11 @ 20:35:40
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback