Snabb uppdate ;)

Jag vet, jag vet att jag inte har uppdaterat på någon dag nu men jag har inte lust helt enkelt. Igår vare t.ex. en sån dag som man egentligen inte skulle gå upp ur sängen men det gjorde jag iaf och släppade mig i väg till skolan. Efter skolan drog jag in till Karlstad för jag skulle ha min absolut första körlektion. Sara följde även med när vi körde så jag fick köra lite i stan och så. Det gick ovanligt bra trodde det skulle gå sämre eftersom jag var så himla nervös inför första gången.
Nog om det

Idag vaknade jag och va på lite bättre humör iaf så skolan blev det, efter lunch hade vi en VÄLDIGT jobbig idrottslektion så mina ben är helt döa. Efter idrotten vare bara att ta en snabb dusch för lektionen efter började ganska snart inpå. Då hade vi eng redovisning. Som vanligt så säger inte jag allt som jag ska säga eftersom jag blir så nervös inför helklass så jag glömmer orden men vår grupp fick iaf VG så det är jag glad för.

Imn har jag nationella i Tyska, usch säger jag bara för jag tror seriöst att jag kommer att få IG på skiten. Inte kul alls faktiskt men det är sånt som händer :P

Kommentarer
Postat av: sara

Hej.

Jag driver ett företag som säljer armband till välgörande ändamål, t.ex. barncancerfonden.



Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband du vill ha.

2010-04-24 @ 00:35:50
URL: http://pguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback