soool!



Idag är jag på topphumör för att solen skiner och man får värsta vårkänslorna. Det kanske ni oxå har märkt för det är inte ofta jag lägger ut tre bilder på mig själv på en gång :)
Jag har inga speciella planer idag mer en att jag ska övningsköra till stugan med pappa och kolla till det. Sedan ska vi väl titta in hos antingen mormor lr Lene för att se om de har åkt till blåkulla nu lr om de har glömt bort det, vilket fall som helst så måste man ju påminna dom iaf.

Angående gårdagen. Måste då Tacka B, L och R för en riktigt trevlig kväll. Tyvärr så har jag blitt väldigt dålig på att ta med mig kameran så det blev inga bilder. Menmen jag kom väl hem vid en halv tolv igår och tack S, T,?, S-syster för skjutsen. Det började ju regna så jag slapp bli glad. Min snygga kommentar när de körde hem mig för de visste ju inte riktigt vart jag bodde och när de sa men du får säga till när vi ska stanna och jag ba: Typ här. Dom började skratta och sa jahaa typ häär då förstår vi precis. -Men vadå jag har inte sagt att jag är bra på att förklara ;)

Nejj nu ska jag göra något vettigt, Seee yaaaa!!

KYSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback