tråkig blogg jag har då....

För det första är jag så dålig på att uppdatera och för det andra skriver jag om helt meningslösa saker så jag fattar inte hur folk ens vill läsa den xD

Ajaa iaf idag så har dagen vart ganska soft. Vi har inte gjort så speciellt mkt. Nu efter skolan begav jag, S,E & L ut på en långpromenad, vet inte hur långt det är men en 8 km ca kan jag väl säga iaf. Vi ska väl försöka att gå den MINST en gång i veckan men gärna mer. Måste ju ta tag i hullet någongång ;)
Dettaa är sista veckan innan praktiken, ska bli så himla skönt att vara ifrån skolan så pass länge. Ska ha praktik i 2½ vecka då men den sista halva veckan blire nog inge praktik för mig för jag drar ju till Polen då. Sen när vi kmr tillbaka så är det inte många veckor kvar i skolan. För att vara exakt så börjar vi v.20 och slutar v.23 ... Inga fel alls det måste jag säga !!!!

Nejj nu ska jag försöka göra lite läxor men vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback