Det va ett tag sen...


Ja nu var det allt bra längesen som jag skrev här men jag har jobbat och vart med kompisar så det har helt enkelt ine funnits tid för det. men nu ska jag väl försöka att komma igång igen för nu har ju skolan börjat så nu har jag verkligen fått tid för det. :)



Usch vad jag hatar mitt huvud. Nu i några veckor har jag haft ett rent h*lvete med mitt huvud rent ut sagt. Jag har haft huvudvärk varje dag till och ifrån. Så nu ska mamma beställa tid för ögon så att jag kan kolla upp detta för såhär skare inte vara alltså!!



Jag har även hittat värsta söta valpen som jag verkligen vill ha men troligtvis kommer det inte att bli så för ulf är så seg på att ordna möte. Så om man skulle få ha valpar här så skulle jag ha tagit henne på en gång, Men nu när dem har haft sitt möte och bestämt så äre säkert för sent kan jag ju lova för då är hon säkert såld. Lr så går det så många veckor innan dom ens har sitt jädrans möte... ÅÅh jag blir så suur, jag vill ju verkligen ha henne.  Men inget kan man göra åt det ändå. Det är bara åh vänta och se. Så om två veckor är jag antingen hundägare lr inte. Det är helt beroende på skolan...HOPPAS!




Kommentarer
Postat av: belinda

svar: de vet du hjärtat <3

2010-08-31 @ 17:18:47
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback