Praktiken!

Jag har ju glömt att berätta för er att jag har faktiskt skaffat en ny dator som jag är riktigt nöjd med. Den enda nackdelen med den är väl att den inte har adobe flash play så jag kan inte titta på något lr spela något så detta måste verkligen fixas till helgen alltså!

Jag tänkte lix lägga upp en låt här men det går ju inte nu när ni inte ens kmr att kunna se den så då äre lika bra och strunta i det helt enkelt jaja skit samma...



Jag är inne på min andra vecka utav praktiken på arken zoo och ja det går väl bra men det är väldigt tröttsamt med tanke på att det är väldigt många tunga lyft som måste göras så min rygg mår inte så bra just nu. Det roliga är ju allt trevligt folk som kommer och vill ha hjälp med saker och ting. Det är inte den roligaste praktikplatsen men jag har lärt mig "grymt" mkt under förra veckan bara. Man lär sig något nytt varje dag faktiskt.

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback