Året 2010...

Ja vad kan man säga detta året har gått fruktansvärt fort.

Jag slutade tvåan och började på mitt första jobb någonsin (sommarjobb) och det kändes väldigt skönt att för en gångskull få tjäna egna pengar. Förutom jobbet så hade jag mina underbara familj och vänner som jag spenderade väldans mycket tid med. Sommarlovet tog slut och jag började skolan igen. Mitt sista år på gymnasiet ät börjat och paniken började stiga inom mejj för nu var jag tvungen att verkligen ta tag i mig själv och börja tänka ut vad jag vill bli. En hel termin gick och under hela terminen var jag fruktansvärt skoltrött, gjorde verkligen inte ett skit i skolan och det kändes verkligen inte bra med tanke på att man kommer få så fruktansvärt mycket att göra när vi börjar igen. Men tack vare mina kära vänner på lillerud som gav mig ett sånt stöd och fick mig att göra några inlämningar innan vi slutade för julen. Några veckor innan jullovet började jag att träffa en underbar person som jag blev att gilla bara mer och mer. Så nu är jag nog världens lyckligaste kan man ju säga iaf :)!! Jag har världens bästa D, vänner och familj ni är guld värda <3

Sedan har alla dessa tjat om nyårslöften ännu engång börjat, själv vet jag inte om jag vill ha något löfte som man ändå vet att man inte kommer att hålla så jag skiter nog i det även i år skulle jag nog kunna tro.

Det nya året närmar sig och jag ska iaf försöka ta tag i skolan den sista terminen nu för till våren nalkas
*Helgjour i m-skogen
* Studentkryssning
* Balen
* Studentdagen

Lr ja det är dem viktigaste grejorna iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback