Soft dag :)

Dagen började redit bra, började vid tio och slutade kvart över ett. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag fast egentligen borde jag plugga + städa men det blir nog en dator stund innan jag börjar med något utav det.
Iaf på svenskan idag skulle jag och Gerke försöka få fram en rosdoft men eftersom vi använde rör och sånt från en annan grupp så blev vårt försök helt misslyckat eftersom det blev att luukta apelsin/blomma så vi sket i det och la ner. Har lektion i mörrn med då vi istället ska försöka få fram en citronolja fast då blire att använda våra egna grejor! :D

I mrg går jag till halv tre och då kommer min kära pappa och hämtar mig här så då ska vi in på bergvik en snabbis för pappa ville ha hjälp att hitta en julklapp till mamma så det ska jag hjälpa honom med + att jag ska köpa en ny julklapp till mamma för den senaste jag köpte hade jag ju sån otur att hon redan köpt två dagar tidigare, exakt samma grej. Snacka om att jag blev besviken :( menmen bara att ta nya tag och komma på nått nytt då :)

Imr börjar JULLOVET oxå, kan inte bli mer glad,:D
fast nackdelen är ju att vi har två prov veckan vi kmr tillbaka =/









You´re beautiful <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback