Torsdag!

Nu vare ett tag sen som jag skrev här men har inte haft nåe vettigt åh skriva, har inte det denna gång hlr men ni kan väl få reda på lite vad som hänt iaf !

Förra veckan skrev jag för andra gången nationella i eng B, i mörrn har jag den sista delen. Så min dag i mörrn känns väldigt värdelös för har ingenting på hela förmiddan, börjar vid 14:40 och slutar 15:20
Så ja man kan ju fråga sig vad jag ska göra fram tills dess... Plugga? Sova? lr hmm ja det spörs :D

Dagen idag har gått bra men den har vart otroligt segt

Matte D (1 h) - Hade bara genomgångar hela lektionen

Rast -

Matte D ( 1 h) - Jobbade vi lite med förskjutning i x-led och y-led sedan kurvan y = a sin x + b cos x

Samhäll: Höll på med lite vardagsekonomi och sånt, faktiskt ganska intressant tkr jag :D

Lunch -

Engelska B - Hade bara en massa hörövningar

Haha förstår verkligen att ni fatta det som hade med matten att göra ;) men jag kan lova att det är lätt jämfört med matte E som jag oxå läser :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men blir väl kanske att slå på en film lr gå ut och gå en sväng kanske?

Jao har inte så väldans mkt mer att berätta än att jag mår SKIT bra och i mörrn får jag åka HEEEM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback