Uppesittarkväll :D

Ojojoj i morgon är det redan julafton och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget!
Idag körde jag runt på johan för han höll på åh greja med bilen i vårt garage så var ju tvungen så han kunde hämta allt grejer och komma därifrån. Efter deet blev det hem och då bakade jag bröd till mig och det blev faktiskt skeeta gött :D.. När jag ändå va i farten gjorde jag även en mjuk pepparkaka lr vad det nu heeter, allt fick bra betyg av pappa så det är ju en massa plus.

Kom precis upp ur mitt mysiga bad, hade ordnat med skum och tända ljus. Innan badet blev det en ansiktsmask oxå så nu känner man sig riktigt fräsch! Detta badet var behövligt, det var verkligen avkopplande kan jag lova.

Haha pappa och jag kom på värsta idén idag, vi ska spela bingolotto på uppesittarkvällen. Vi har inte spelat bingo på hur många år som helst men nu ville vi ge det ett försök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback