EMOT!



Jag tycker då inte att det är ok för småbarn att se ut på detta viset, de ser ju faktiskt ut som dockor. Hur kan föräldrar tillåta detta det är något jag aldrig kommer att fatta. Jag blir så förbannad när jag ser detta. Barn ska ju liksom vara barn och inte sminka sig som små docker, det finns tid för sminkningen senare i livet men när man är så liiten så ja. När jag va i den åldern visste jag ju knappt vad smink var nästan. Tycker ni seriöst att det är okej att småbarn tävlar i skönhet?!
Tänk vad dåligt självförtroende alla andra småbarn ska ha när de ser sånna som verkligen ser ut som barbies. De här barnen kommer aldrig kunna gå utan smink och det är jag nästan säker på för de måste alltid se så himla fina ut annars så skäms de för sitt utseende.

Nejj usch för sånt här!!
Jag skulle kunna skriva hur långt som helst om detta men jag väljer att låta bli!


Kommentarer
Postat av: s teffy

sv: tack söt! :)



jag är också emot detdär, fy va äckligt!

2010-02-14 @ 22:19:52
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback