Hemfärd imorgon :)



Nyss blev jag klar med rummet och då har jag städat i 1,5 h! Det tar tid när man måste damma exakt överallt, missar man ett ställe så får man 300 kr i böter. Helt sjukt tkr jag!!!
Ajaa är så skönt när det är klart iaf. Usch mamma elr pappa hämtar mig inte i morgon för dem jobbar så jag måste ta med all packning på bussen och jag kan lova att det inte är lite!

Måste nog snart ta fram och göra samhällen eftersom vi har typ en debatt om det i morgon. Allt ska verkligen va precis på engång. Sen blir jag så störd för efter lovet så har jag tre prov. Asså fattar dom inte att när det är lov ska vi slippa att plugga, men nejj då ger dom oss TRE jädrans prov på en och samma vecka. VI HAR FAKTISKT ETT LIV UTANFÖR SKOLAN OXÅ!

Ursäkta för det men var tvungen att skriva av mig lite för jag blir så himla snee!
Näe nu kmr jag inte på nåe mer och skriva om just nu men kanske skickar in ett litet inlägg senare. Men hare så bra people :)


Love / Mella

Kommentarer
Postat av: Cassiih

Jag tror inte att jag har ett enda prov direkt efter lovet :)

Men däremot så har jag nationella prov snart, och det ska vi gå igenom efter lovet ;S <3

2010-02-25 @ 21:59:25
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/
Postat av: cassiih

Sv: nej man vill absolut inte plugga på lovet, och det SKA man INTE heller..

Tack det hoppas jag med :) <3

2010-02-25 @ 23:18:09
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback